Nowoczesny preparat w formule hybrydowej, która łączy w sobie zalety smarów suchych i tradycyjnych. Doskonale chroni łańcuch przed zużyciem i korozją oraz odpycha brud i wodę. Mocno przylega i nie brudzi motocykla. Jest przy tym całkowicie bezbarwny i nie zmienia koloru łańcucha. Zawiera PTFE. Może być stosowany do każdego rodzaju łańcucha: O-ring, X-ring oraz Z-ring. Dzięki specjalnej końcówce mniejszy pojemnik może być ponownie napełniany z większego, co jest bardzo praktycznym i ekonomicznym rozwiązaniem.
ZALETY SUCHEGO SMARU:
Dry Lube – 100% przyczepności i przejrzystości.
Łączy w sobie zalety standardowych smarów i suchych smarów w oparciu o innowacyjną formułę hybrydową.
Ochrona przed korozją i zużyciem poprzez suchą i elastyczną warstwę ochronną.
Pozostawia czyste środowisko.
Kolor łańcucha pozostaje bez zmian.
Odpycha brud i wodę.
Zawiera PTFE.
Może być stosowany do wszystkich typów uszczelnień łańcucha O / X / Z.
Pojemność: 100 ml.
ZASTOSOWANIE:
Do wszystkich typów łańcuchów napędowych.
JAK STOSOWAĆ:
Wstrząsnąć przed użyciem. Nanosić równomiernie (cienką warstwę) na suchą i czystą wewnętrzną część łańcucha następnie pozostawić do wyschnięcia. Łańcuch powinien być ponownie nasmarowany niezwłocznie po długiej trasie, w deszczu i nie później niż po upływie ok. 600 km.
Jak napełnić mniejszą butelkę?
1. Pamiętaj, żeby mała butelka była całkowicie pusta. Jeśli w butelce będą resztki preparatu, znajdujące się w niej ciśnienie nie pozwoli na jej napełnienie.
2. Butelka, z której przelewamy preparat, powinna być ustawiona na dole, natomiast mała butelka na górze. Dzięki temu wężyk sięgający dna dużej butelki będzie odpowiednio pompował preparat do mniejszej.
ACK/27