Olej silnikowy MOTUL 5100 10W30 4T 4L
Olej silnikowy MOTUL 5100 10W30 4T 4L

Olej silnikowy MOTUL 5100 10W40 4T 4L

Produkt dostępny :)
185,00 zł
Zamówienie złożone w dni robocze do godziny 14:30 wysyłamy tego samego dnia.

 
CECHY PRODUKTU:
Olej Technosynthese® wzmocniony estrowymi bazami olejowymi w celu zapewnienia doskonałej ochrony przeciwzużyciowej silnika i skrzyni biegów i podniesienia trwałości jednostki napędowej.
Wzmocniona odporność filmu olejowego w wysokich temperaturach gwarantuje niezawodność silnika.
Zoptymalizowana zawartość fosforu i siarki (JASO MA2 < 1200 ppm) zapewnia optymalne warunki pracy reaktorom katalitycznym.
Innowacyjny pakiet dodatków przeciwzużyciowych zapewnia doskonałą ochronę skrzyni biegów. „Forschungsstelle für Zahnrader und Getriebebau” (w skrócie „FZG”), czyli Jednostka Badawcza d.s. Kół Zębatych i Skrzyń Biegów przy Uniwersytecie Technicznym w Monachium, sprawdza i poddaje analizie właściwości smarne i przeciwzużyciowe olejów na powierzchni współpracującej pary kół zębatych. Oleje są oceniane wg. „Failure Load Stage” (w skrócie „FLS”), która odpowiada ilości awarii urządzenia w fazie obciążenia. To 14-stopniowa skala, gdzie FLS 1 jest oceną najgorszą, a FLS 14 najlepszą. Wynik testu naszego oleju to FLS =14.

KOMFORT:
JASO opracowało własne wymagania dla 4-suwowych silników motocyklowych – JASO T903 – podzielone obecnie na 3 kategorie – MB, MA1 i MA2.
Standard JASO MA2 opisuje najbardziej rygorystyczne wymagania dotyczące poziomu tarcia tarcz sprzęgła podczas trzech etapów jazdy: ruszania, przyspieszania i jazdy ze stałą prędkością.


ZASTOSOWANIE:
Motocykle szosowe, miejskie, turystyczne, terenowe, enduro, trialowe wyposażone w 4-suwowe silniki o zintegrowanej skrzyni biegów lub bez niej, mokrym lub suchym sprzęgle, spełniające wymagania EURO 2 lub EURO 3 wyposażone układy obróbki spalin: reaktory katalityczne, systemy powietrza wtórnego.
Polecany do wybranych silników SUZUKI, YAMAHA, KAWASAKI i innych wymagających oleju o klasie lepkości SAE 10W-40.
Inne zastosowania: motocykle pozbawione reaktorów katalitycznych, skutery, quady, pojazdy terenowe itp.


ZALECENIA:
Wymiana oleju: zgodnie z zaleceniami producenta samochodu i warunkami jazdy. Może być mieszany z olejami syntetycznymi i mineralnymi .

SPECYFIKACJE API SM / SL / SJ / SH / SG
JASO MA2 Nr M033MOT112
Pojemność opakowania: 4 litry.

WŁAŚCIWOŚCI:
Kolor Wizualnie Naturalny (bursztynowy)
Klasa lepkości SAE J 300 10W-40
Gęstość w temperaturze 20°C ASTM D1298 0.871
Lepkość w temperaturze 40°C ASTM D445 89.8 mm²/s
Lepkość w temperaturze 100°C ASTM D445 13.82 mm²/s
Wskaźnik lepkości ASTM D2270 157
Temperatura płynięcia ASTM D97 -33°C
Temperatura zapłonu ASTM D92 226°C
TBN ASTM D2896 7,5 mg KOH/g
OS/34

16 innych produktów w tej samej kategorii:

Produkty dodane do listy życzeń
Dodany do porównania